Nog 2 dagen! - Reisverslag uit Heerde, Nederland van Marleen Hoekstra - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen! - Reisverslag uit Heerde, Nederland van Marleen Hoekstra - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen!

Door: marleenhoekstra

Blijf op de hoogte en volg Marleen

29 Augustus 2011 | Nederland, Heerde

Hoi!

Nog twee dagen en dan is het zover! Dan ga ik voor een semester studeren aan de Ecole Supérieure de Commerce in Brest, Bretagne. De dagen vliegen voorbij en ik ben afscheid aan het nemen van de mensen hier.

Woensdag zal ik samen met mijn vader en zusje met de auto vertrekken richting Frankrijk. Zij plakken er meteen anderhalve week vakantie aan vast. Donderdag in de loop van de dag zullen we aankomen. Ik heb dan meteen een afspraak met iemand van de residentie waar ik zal verblijven de komende maanden. Dan kan ik mijn kamer bekijken en krijg ik de sleutels.
Vrijdag heb ik een introductiedag met een kennismaking met de studenten en de school.

Eerst maar de reis en dan zal ik daar zo snel mogelijk verslag uitbrengen van mijn eerste dagen! Ik hoop dat ik snel internet heb e.d. maar dat horen jullie snel genoeg!

Liefs,
Marleen

  • 29 Augustus 2011 - 20:23

    Hennie Wessels:

    Hey Marleen,

    Heel leuk dat we jou via de moderne technologie kunnen volgen. Dat zal ik, en vast nog veel meer mensen, zeker doen! Ik wens je succes bij de laatste loodjes voor je vertrek!

    Hoewel het misschien af en toe lastig zal zijn "in den vreemde" hoop ik ook, dat je vooral heel veel zult genieten van deze ervaring!

    Liefs,
    Hennie

  • 29 Augustus 2011 - 22:05

    Henk Age Hoekstra:

    Tijdens de reis ben je in goed gezelschap :-)
    En inmddels heb je zoveel gereedschap in je koffertje dat de dagen in Brest als een groot feest aan jevoorbijgaan!
    Heel veel plezier en wijsheid toegewenst dans la France!!

  • 30 Augustus 2011 - 08:19

    Sabine Melters:

    Elke verandering is een nieuwe kans !!!
    Goeie reis en veel plezier samen. Geniet vooral van het moment en maak mooie herinneringen. Zal aan je denken. Liefs Sabine

  • 30 Augustus 2011 - 11:01

    Elise Brouwer:

    Hoi Marleen,

    Ik wens je heel veel plezier toe in Brest. Het wordt vast een hele bijzondere tijd! Succes!

    Liefs, Elise

  • 31 Augustus 2011 - 21:20

    Sarah:

    Vanmorgen heb ik jullie uitgezwaaid, wagen volgeladen....nu is het hier zo saai !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerde

Brest, Bretagne

Recente Reisverslagen:

19 Januari 2012

From Paris to Berlin.... Ehm Brest to Köln

16 December 2011

Driving home for Christmas!

21 November 2011

Rennes et Mont-Saint-Michel

11 November 2011

De tijd vliegt

20 Oktober 2011

Il y a longtemps!
Marleen

Na studeren in Frankrijk en stage lopen in Keulen, ga ik vanaf 10 september een half jaar backpacken door Noord-Amerika, Nieuw-Zeeland en Australië.

Actief sinds 29 Aug. 2011
Verslag gelezen: 415
Totaal aantal bezoekers 18224

Voorgaande reizen:

10 September 2014 - 02 Maart 2015

Wereldreis <3

04 Februari 2012 - 30 Juni 2012

Stage in Keulen

31 Augustus 2011 - 22 Januari 2012

Brest, Bretagne

Landen bezocht: